Andre Stands Up for Meegan - Key & Peele

2020 17 اوت
502 362 بازدید

Andre always has to fight Meegan’s battles, even though he’s very bad at it.

About Key & Peele:
Key & Peele showcases the fearless wit of stars Keegan-Michael Key and Jordan Peele as the duo takes on everything from "Gremlins 2" to systemic racism. With an array of sketches as wide-reaching as they are cringingly accurate, the pair has created a bevy of classic characters, including Wendell, the players of the East/West Bowl and President Obama's Anger Translator.

Subscribe to Comedy Central: irworld.info/lost/UsN5ZwHx2kILm84-jPDeXw
Watch more Comedy Central: irworld.info

Follow Key & Peele:
Facebook: facebook.com/KeyAndPeele/
Twitter: twitter.com/keyandpeele
Watch full episodes of Key & Peele: www.cc.com/shows/key-and-peele
Follow Comedy Central:
Twitter: twitter.com/ComedyCentral
Facebook: facebook.com/ComedyCentral/
Instagram: instagram.com/comedycentral/

نظر
  • if a girl ever did this to me I would be out of that relationship before she could even say a word

    Erik NemethErik Nemethپیش 22 ساعت
  • 'The Pussies of Anarchy' I've seen that show...

    Jerissa MartinezJerissa Martinezپیش 26 روز
  • It’s gross to see how extreme Peele gets in his Meegan character. He puts a lot more effort into her than any other character. I can’t stand these skits smh lol

    B.A.M Tha BeastB.A.M Tha Beastپیش ماه
  • Make a show about this..Becas I Hafe tottlye hafe some ideas!!🤣🤣

    Isse AbdiIsse Abdiپیش ماه
  • The pussies of anarchy

    Elias HamriElias Hamriپیش ماه
  • Meegan is right tho. You gotta respect yourself enough to stand up for yourself when people are disrespectful. Also her burns were pretty spectacular.

    Vishu PrathikantiVishu Prathikantiپیش ماه
  • yikes at all the woman-hating incels in these comments. k&p make fun of guys like y'all, they aren't on your side lmao.

    GGGGپیش ماه
  • he lowkey roasting the bouncer

    Bill RoleBill Roleپیش 2 ماه
  • This is literally how the relationship between Kermit and Miss Piggy looks like😂

    JasmineJasmineپیش 2 ماه
  • It’s the way she screams NO kills me every time

    Lucy CooksonLucy Cooksonپیش 2 ماه
  • pussies of anarchy 😁

    Moon MementoMoon Mementoپیش 2 ماه
  • It's very creepy how well he's plays Megan. For real creepy

    JoLee CottiJoLee Cottiپیش 2 ماه
  • Basically my ex lol, but maybe twice as intense

    fluffy pancakesfluffy pancakesپیش 3 ماه
  • These Meegan and Andre sketches are funny, but they're like nails to a chalkboard for me, Meegan for the obvious reasons, but also Key picked the most annoying voice imaginable for Andre so. I can't even watch these repeatedly.

    claudiovivianaclaudiovivianaپیش 3 ماه
  • I swear to god I always forget it's Peele under that wig and make-up.

    Rithica DevireddyRithica Devireddyپیش 3 ماه
  • To be honest though she was dropping some bombs though.

    Ricky WestleyRicky Westleyپیش 3 ماه
  • For Karen?)))

    K AK Aپیش 3 ماه
  • I've never seen a guy play a woman better than Peele. True Talent !

    T BlueT Blueپیش 3 ماه
  • Not again Andre...lol 😆 and then he called Meegan the b word...lol

    Laquana WilliamsLaquana Williamsپیش 3 ماه
  • He doesn't control cause let me tell you I'm not a remote 😂😂😂

    Somangaye MaySomangaye Mayپیش 3 ماه
  • She gives me kardashian vibes for some reason lol

    Deepanshu NehruDeepanshu Nehruپیش 3 ماه
  • That’s accurate to how women act

    Poopie HeadPoopie Headپیش 3 ماه
  • Seriously, Meegan could have killed all of those guys, she's killed a hundred puppies.

    Silver RosenbaumSilver Rosenbaumپیش 4 ماه
  • Mujer moderna promedio

    Patrick CasanovaPatrick Casanovaپیش 4 ماه
  • 😆😆😆! Except for you.

    2neilas2neilasپیش 4 ماه
  • What a simp

    Chris GarciaChris Garciaپیش 4 ماه
  • Omg meegan looks so good she's pretty !

    Da GAƏDa GAƏپیش 4 ماه
  • it's annoying that so many people are hating on meegan especially in this circumstance. like yeah she *sucks* and she shouldn't have relied on andre to get beat up for her or go off on the bouncer for no reason at the beginning but those dudes treated her like an object, telling her boyfriend to check and control her. they called her a bitch and i HATE that word so much and it's never okay to demean a woman like that, especially when all she's done is be a dick and she retaliated (granted, it was by making andre try to beat them up for her, but still). when the biker guys catcalled her, something she wasn't okay with and didn't feel comfortable about (what person ever does), she stood up for herself. she fell back on andre, partly because she sucks, but also partly because (i think at least) she's a *woman* *walking* somewhere in like this random street that doesn't seem very populated, in the *dark*, with these four men who are very angry at her, with only one person on your side. that is a terrifying situation to be in, even if you instigated it. now i'm not trying to make excuses, per se, even though i technically did, because the bouncer situation wasn't called for and there were a lot of witnesses around her and it was only one guy. she still could've felt unsafe, but he didn't do anything to her in the first place and she started shit for no reason. anyway i guess my point is there's a lot of people in the comments (men, specifically, based on their usernames) who are ignoring the fact that she was, in some instances, just sticking up for herself because she wasn't okay with how she was treated. they're acting like the men did nothing to her, when they did (after the fact in the bouncer's case but still). they dehumanized her. i mean she's a bad person and girlfriend, yes, and you should NEVER treat your significant other like that, but i feel like some people lump her in with women who are being completely rational. then again who cares

    GretaGretaپیش 4 ماه
  • Ha! He knew he was about to get fucked up with that weak ass punch.

    Prnc84Prnc84پیش 4 ماه
  • They're called "Meegans" not "karens" =)

    AainaAainaپیش 4 ماه
  • Your nostrils flared more than a survivor from a boat accident. WHAT

    Wassad HappinauWassad Happinauپیش 4 ماه
  • This is what sassy girlfriends do around people and using boyfriends as their walking ATM and a punching bag for people who been offended by her sassing because her ego was hurt....

    Wealthiest man AliveWealthiest man Aliveپیش 4 ماه
  • I'm seriously pissed off right now.

    Nadir AbbasNadir Abbasپیش 4 ماه
  • Check out Afrozilla yo

    Rob KRob Kپیش 4 ماه
  • When she said “okay” without the k i felt that

    Perkys ✓Perkys ✓پیش 4 ماه
  • Yes this seems about right

    walkwitmeh427walkwitmeh427پیش 4 ماه
  • Meegan looks like peele

    TB 3TB 3پیش 4 ماه
    • Fr

      Hassan AnsarHassan Ansarپیش 4 ماه
  • Karens of the world

    Don DieselDon Dieselپیش 4 ماه
  • ❤️ Meegan

    steelheart41steelheart41پیش 4 ماه
  • The kind of woman that deserves ignorance all her life. And loneliness

    Alexandru SîrbuAlexandru Sîrbuپیش 4 ماه
  • Dam i thot meegan would go ham on his ass w her purse after dat

    Aloe VeraAloe Veraپیش 4 ماه
  • Not gonna lie "pussy's of anarchy" is really good.

    AmandaAmandaپیش 4 ماه
  • It’s not even the plural of penis 😆

    Ken DelleKen Delleپیش 4 ماه
  • That "WHAT!?" always gets me.

    Eduardo BritoEduardo Britoپیش 4 ماه
  • I think guy should experience a girl like this there would be no more white knights

    Andre WallaceAndre Wallaceپیش 4 ماه
  • I knew I recognized the actor who plays the bouncer from somewhere... He played Stomper, in the first episode of the last season of House M.D.!

    Jim CanterakJim Canterakپیش 4 ماه
  • What if andre could beat them all? Then what?

    K AK Aپیش 4 ماه
  • A Karen in her natural habitat

    Witness MartinWitness Martinپیش 4 ماه
  • #JusticeForNirmalaPanta justice delayed means justice denied

    Ligang OpohLigang Opohپیش 4 ماه
  • all I can say is that peele really has a female soul in his body. the whole. acting is just nooice.

    Zheyu LiZheyu Liپیش 4 ماه
  • *Triggered!*

    iREZARECT'EMiREZARECT'EMپیش 4 ماه
  • Meagan be's like self centered.. poor boy boyfriend. Funny. Glad it's not real.

    Geneva KGeneva Kپیش 5 ماه
  • More like Andre stands up for *Karen*

    Tamy TeeTamy Teeپیش 5 ماه
  • Repeat videos??!! C'mon guys!! It's shit

    Dios YouuuDios Youuuپیش 5 ماه
  • Totally love my nails right now..,😂😂😂😂😂😂😂

    Liju Kunchandy Nellimootil HouseLiju Kunchandy Nellimootil Houseپیش 5 ماه
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/mqmDgMyolqWXu9Q.html

    Movies,media. entMovies,media. entپیش 5 ماه
  • Lol irworld.info/show/fy-lm-h-y/m2Zho6-UgrRmqZk.html

    Abel RenewAbel Renewپیش 5 ماه
  • Should have never brought back that jacket

    Ethan KnightEthan Knightپیش 5 ماه
  • I hate Meegan.

    ginger5678ginger5678پیش 5 ماه
  • I seem to be avoiding these Meegan videos - Peele is just a hideous woman

    Gino LorenzoGino Lorenzoپیش 5 ماه
  • Let’s be honest, we all know a bitch like Meegan

    Yung ChaoticYung Chaoticپیش 5 ماه
  • Simp

    SturgesSturgesپیش 5 ماه
  • Megan is the perfect example what Kim Kardashian would be like if she was not a celebrity.

    Kartikey MishraKartikey Mishraپیش 5 ماه
  • "No one checks me cause I'm not luggage"

    Laymah CiscoLaymah Ciscoپیش 5 ماه
  • Sad reality of half the relationships lol.

    asad ullahasad ullahپیش 5 ماه
  • I'm not luggage, I don't get checked.... Lol

    Jai AllenJai Allenپیش 5 ماه
  • "Nnnnnnnnothing can stop me!"

    Ros MRos Mپیش 5 ماه
  • And then Meegan went off to write and direct “Get Out”

    BrodenBrodenپیش 5 ماه
  • This is the peak evolution of a karen. Beware bois

    DIO BRANDODIO BRANDOپیش 5 ماه
  • Man i wish they would release the bloopers to their skits. I bet they’re funnier than the skits themselves.

    Meh WhatevsMeh Whatevsپیش 5 ماه
  • Meegan is his best character hands down

    ayden mohanayden mohanپیش 5 ماه
  • honestly i thought they were funny... but when i watch this shit not high as fuck on bud.... its actually cringe worthy

    Joe BsarkoJoe Bsarkoپیش 5 ماه
  • You guys will go down as 2 of the greatest entertainers ever. You're shit is hilarious. A-aron, enough said.

    Duane S.Duane S.پیش 5 ماه
  • noO0h!

    Abnormal FrequenciesAbnormal Frequenciesپیش 5 ماه
  • Meegan makes me forget that Jordan is a man.

    Citra PramadiCitra Pramadiپیش 5 ماه
  • NOT THE PUSSIES OF ANARCHY 🤣

    Pearl SwirlPearl Swirlپیش 5 ماه
  • It’s sad that I know women like this 🤣 *so* annoying 💀

    Pearl SwirlPearl Swirlپیش 5 ماه
  • I've dated this woman before. Her name is lyndsay miller. Shes from ohio.lol

    Kyle MillerKyle Millerپیش 5 ماه
  • Keegan's "jock" "frat boy" voice gets me everytime 😂

    Su AierSu Aierپیش 5 ماه
  • I love how they beep out fûck but not bîtch

    Randi MageeRandi Mageeپیش 5 ماه
  • Lmfao 🤣🤣🤣 Great!

    Cesar RCesar Rپیش 5 ماه
  • It's scary that I know someone who acts exactly like her.

    Arthur MorganArthur Morganپیش 5 ماه
  • I think we're gonna need new legislation on automatic rifles, because Meegan gunned that bouncer's ass down.

    Obsidian104Obsidian104پیش 5 ماه
  • I love that Andre and Meegan talk like stereotypical Californians. 😊

    Tara TaraTara Taraپیش 5 ماه
  • Who else loved Meegan's appearance in Bob's Burgers?

    Spartan_1 Da BeastSpartan_1 Da Beastپیش 5 ماه
  • Lol

    Javier DelgadoJavier Delgadoپیش 5 ماه
  • Is the a modern feminist thing?

    thander samthander samپیش 5 ماه
  • There should be an episode of Andre and Meagan in quarantine where they both talk online :)

    Alexander LutzAlexander Lutzپیش 5 ماه
  • This is like three years older 😂😂😂

    Breuna LoveBreuna Loveپیش 5 ماه
  • Meegan: NO! Andre: Calm down: Meegan: NOOOO!!!

    MisterBassMisterBassپیش 5 ماه
  • hi guys im andre, actually.

    Andre BencosmeAndre Bencosmeپیش 5 ماه
  • Meegan is one annoying character, starting from her voice 😂😂😂 why you do this peele???

    Bachong BuchemBachong Buchemپیش 5 ماه
  • Nice reupload

    LewinTheUKGamer WhoopwhoopLewinTheUKGamer Whoopwhoopپیش 5 ماه
  • I hate Jordan for being so good at this. I legit forget he was a whole man and tried to deny that he was💀

    Ms. BanksMs. Banksپیش 5 ماه
  • Can't get enough of them! Do covid19!!!!

    Rishel SchimmelRishel Schimmelپیش 5 ماه
  • Yo Jordan lookin kinda cute

    B.E.ZB.E.Zپیش 5 ماه
  • Did they re upload this?

    vaishakh anilvaishakh anilپیش 5 ماه
  • Meegan is hands down Jordan's best char for me....

    Johan van HuyssteenJohan van Huyssteenپیش 5 ماه
  • Hi, mr Key and mr Peele. Can you please bring the character megan and andre back again time?? They are hilarious but we need to see new scenes. Best wishes legends 💞

    taien oztaien ozپیش 5 ماه
  • I really wish they were more Meegan clips to watch they are by far, my absolute favorite.

    Sherry CarterSherry Carterپیش 5 ماه
IRworld